تزریق ژل برای چاقی صورت،هزینه تزریق ژل به صورت
نوشته شده توسط : ادمین

تزریق ژل برای چاقی صورت،هزینه تزریق ژل به صورت

چاقی در همه نقاط بدن بجز صورت باعث می شود افراد زشت نشان داده شوند. اما بهتر است بدانید معمولا صورت های چاق و پر همیشه زیباتر از صورت های لاغر و استخوانی دیده میشوند.

همین امر موجب شده است بسیاری از افراد برای این که زیبا دیده شوند به دنبال راهی باشند تا صورت خود را چاق کنند. چون زمانی که صورت افراد چاق می شود دماغ کوچکتر نشان داده می شود و گودی زیر چشم ها نیز از بین می رود.

یکی از راه هایی که امروزه باعث چاقی زود هنگام صورت افراد می شود بدون این که بدن آنها چاق شود تزریق ژل می باشد. با استفاده از این روش می توان هر ناحیه از صورت را که نیاز به چاقی دارد را چاق کرد. همچنین چون تزریق ژل باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود می توان با استفاده از این کار هم صورت افراد را چاق کرد و هم آنها را جوانتر نشان داد.

هزینه تزریق ژل برای چاقی صورت

همانگونه که می دانید تزریق فیلرامروزه به نقاط مختلفی از بدن صورت میگیرد که هر کدام دارای قیمت خاصی هستند. اما بعضی از افراد فکر می کنند چون صورت افراد دارای ناحیه وسیع تری نسبت به لبها و گونه ها می باشد برای تزریق ژل به آن مجبور هستند هزینه زیادی پرداخت کنند.

به همین خاطر حتی اگر علاقه زیادی به این کار نیز داشته باشند از انجام آن اجتناب می کنند. اما بهتر است بدانید تزریق فیلر برای چاقی صورت به هیچ وجه هزینه زیادی ندارد و قیمت آن بستگی به عوامل مختلفی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

میزان ژل مورد نیاز

معمولا صورت همه افراد دارای یک ساختار نمی باشد به همین خاطر پزشکان مجبور هستند برای پر کردن صورت افراد مختلف از میزان های متفاوتی ژل استفاده کنند به عنوان مثال: افرادی که صورت آنها استخوانی و کشیده است برای این که صورت خود را چاق کننده نیاز دارند تا مقدار زیادی ژل به صورتشان تزریق شود.

اما گاهی اوقات بعضی از افراد هستند که صورت آنها زیاد لاغر نیست و تنها دوست دارند صورتی پر و چاق داشته باشند به همین خاطر اقدام به تزریق ژل می کنند. اینگونه از افراد برای رسیدن به فرم صورت دلخواه خود نیاز به مقدار زیادی ژل ندارند.

بهتر است بدانید هر چقدر میزان ژل تزریقی به بدن شما بیشتر باشد باید هزینه بالاتری پرداخت کنید. به همین خاطر یکی از مهم ترین عواملی که همیشه بر قیمت نهایی این کار تاثیر می گذارد میزان ژل تزریقی به صورت است.

میزان چروک های پوست

گاهی اوقات صورت افراد به دلیل افزایش سن چربی خود را از دست میدهد در اینگونه از مواقع صورت آنها علاوه بر لاغری دچار چین و چروک هایی نیز می شود.

اینگونه از افراد هنگامی که می خواهند اقدام به تزریق ژل برای چاقی صورت خود بکنند پزشک آنها مجبور می شود. برای این که صورتی چاق و صاف را برای آنان به وجود آورد از میزان بیشتری ژل استفاده کند و وقت زیادی را نیز برای انجام چنین کاری صرف کند.

همین امر موجب می شود پزشکان از اینگونه از افراد هزینه بیشتری بابت انجام کار مورد نظر بگیرند. بنابراین اگر صورتی لاغر و چروک دارید و می خواهید از تزریق ژل به جوانی برسید باید هزینه بالاتری پرداخت کنید.

کلینیک انتخابی شما

معمولا در هر شهری همیشه یک منطقه وجود دارد که قیمت اجاره و خرید ملک در آنجا بسیار زیاد باشد. به همین خاطر کلینیک های زیبایی که در اینگونه از مناطق قراردارند همیشه دارای قیمت زیادی می باشند.

زیرا صاحب این گونه از کلینیک ها مجبور هستند برای تامین هزینه اجاره از مشتریان خود مبلغ بیشتری بابت دستمزد کار هایی که انجام می دهند دریافت کنند . همین امر موجب شده است همیشه قیمت کلینیک های شمال شهر از سایر قسمت ها بیشتر باشد.

اگر به دنبال انجام چنین کاری هستید و قیمت آن برایتان مهم است حتما به کلینیک انتخابی خود توجه کنید. زیرا یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت چنین کاری کلینیک انتخابی شما است.

روش های چاقی صورت

روش های چاقی صورت

چاقی صورت باعث می شود افراد همیشه صورتی شاداب و جوان داشته باشند. به همین خاطر بر خلاف سایر نقاط بدن  چاقی این ناحیه دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد . امروزه از روش های زیادی برای چاقی صورت استفاده میشود که بهتر است حتما با آنها آشنا شوید.

چاقی صورت به واسطه تزریق فیلر

فیلر نیز یکی دیگر از موادی می باشد که امروزه متخصصان زیبایی برای زیبا سازی ناحیه های مختلفی از بدن از آن استفاده میکنند . این ماده هیچ آسیبی به بدن افراد وارد نمی کند به همین خاطر بسیاری از پزشکان از آن برای چاقی صورت افراد استفاده می کنند.

تزریق فیلر به صورت می تواند باعث شود صورت به خوبی حجیم شود. همچنین بهتر است بدانید تزریق این ماده به صورت باعث می شود صورت به صورت طبیعی چاق شود و زیبایی آن دوچندان شود. بنابراین اگر میخواهید به صورتی پر دست یابید استفاده از فیلر یکی از روش های آن می باشد.

چاقی به واسطه تزریق چربی

از بین موادی که به صورت افراد تزریق می شوند تا آنها را چاق کنند . میتوان گفت چربی مناسب و سالم ترین ماده می باشد. زیرا برای انجام چنین کاری معمولا پزشکان چربی ناحیه های دیگری از بدن را خارج و به صورت تزریق میکنند.

این کار باعث می شود افراد بتوانند با یک روش بسیار سالم صورتی پر و چاق به دست آورند. انجام چنین کاری هزینه زیادی ندارد. اما باید حتما توسط پزشکان ماهری انجام شود. همچنین بهتر است بدانید هم چربی و هم فیلر بعد از مدتی به صورت خودکار جذب بدن می شوند و افراد مجبور هستند برای به دست آوردن صورتی پر دوباره اقدام به انجام چنین کار هایی بکنند.

چاقی صورت با روش های خانگی

بعضی از افراد هستند که دوست ندارند از طریق روش هایی مانند تزریق ژل، فیلر و چربی به صورتی چاق دست یابند. به همین خاطر اینگونه از افراد اغلب به دنبال روش های خانگی می باشند. روش های خانگی زیادی نیز وجود دارند که تا حدودی می توانند اثربخش باشند. اما بهتر است بدانید چنین روش هایی بسیار دیر عمل می کنند و نمی توانند حجم زیادی را به صورت شما ببخشند. بنابراین اگر میخواهید صورتی چاق و بدنی لاغر داشته باشید روش های بیان شده در بالا بهترین روش می باشند.

تزریق ژل برای چاقی صورت

تزریق ژل برای چاقی صورت یکی از روش های مدرن زیبایی می باشد که امروزه مورد استقبال افراد بسیار زیادی واقع شده است. این روش به افراد کمک می کند که در مدت زمان کمی بتوانند یک صورت چاق را برای خود به وجود آورند.

بسیاری از افراد عقیده دارند که چنین کاری باعث بیماری آنها می شود. اما بهتر است بدانید چون این کار توسط متخصصان زیبایی انجام می شود. ابتدا تمام موادی که به بدن افراد تزریق می شوند توانسته اند نشان سلامت را دریافت کنند و آسیبی به دنبال شما وارد نمی کنند. بنابراین نیاز نیست بابت چنین کاری نگران باشید.

مزایای تزریق ژل برای چاقی

مزایای تزریق ژل برای چاقی

تزریق ژل به صورت برای چاقی آن دارای مزایای بسیار زیادی است . اگر دوست دارید با این مزایا آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

کاهش چین و چروک ها

در بیشتر مواقع لاغری صورت همراه با بروز چین و چروک هایی بر روی پوست ست. در این گونه از مواقع چهره افراد به شدت زیبایی و شادابی خود را از دست میدهد و باعث می شود افراد بسیار بزرگتر از سن خود نشان داده شوند. تزریق ژل به اینگونه از صورت ها باعث میشود چنین مشکلاتی به طور کامل از بین بروند. زیرا با این کار هم چین و چروک های صورت از بین می رود و هم حجم صورت برگردانده میشود.برای اطلاع از هزینه تزریق ژل می توانید با کلینیک زیبایی جلفا تماس بگیرید.

حجیم شدن صورت

بسیاری از افراد آرزوی داشتن صورتی چاق را دارند. زیرا چنین ویژگی برای صورت همیشه یک امتیاز مثبت به حساب می آید. برای حجیم شدن صورت امروزه پزشکان زیبایی معمولا از تزریق ژل استفاده می کنند. زیرا با استفاده از این کار می توان به راحتی شکل بسیار زیبای را به صورت افراد بخشید بدون این که مشکلی برای آنان به وجود آید.

افزایش اعتماد به نفس

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم چاقی یکی از عوامل مهمی است که باعث میشود صورت افراد زیبا دیده شود. به همین خاطر افرادی که صورت آنها استخوانی و لاغر می باشد اغلب اعتماد به نفس خود را از دست میدهند. زیرا تصور می کنند زیبا نیستند. اینگونه از افراد می تواند به راحتی تنها با تزریق ژل به صورت خود آن را چاق کنند و به زیبایی دلخواه خود برسند. که همین امر موجب میشود اعتماد به نفس از دست رفته آنان بازگردد.

معایب تزریق ژل برای چاقی صورت

معمولا تزریق ژل برای چاقی صورت معایب کمی دارد. اما بعضی از مشکلات وجود دارند که در موارد نادر بعد از انجام چنین کاری برای بعضی از افراد به وجود می آیند. بهتر است بدانید این معایب تا زمانی که شما تزریق را در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک ماهر انجام می دهید بروز نمی کنند. اما اگر این کار را در یک مکان نا معتبر انجام دهید احتمال این که با چنین معایبی روبه رو شوید بسیار زیاد می باشد. ما در اینجا برای آشنایی شما بعضی از آنها را بیان کرده ایم.

عدم تقارن صورت

در صورتی که تزریق ژل به صورت به صورت کاملا متوازن انجام نشود. ممکن است صورت افراد تقارن خود را از دست بدهد و همین امر موجب میشود نه تنها افراد زیبا نشوند بلکه زیبایی خود را نیز از دست بدهند. این گونه از اتفاقات تنها زمانی رخ میدهند که فردی که تزریق را انجام میدهد مهارت بالایی نداشته باشد.

کبودی

یکی دیگر از مهم ترین عوارض تزریق ژل به صورت کبودی می باشد. این عارضه تنها چند روز طول می کشد تا از بین برود و یکی از مواردی است که معمولا بعد از تزریق های اینچنینی به وجود می آید.

آسیب های پوستی: گاهی اوقات بعد از تزریق ژل به صورت آسیب هایی مانند زخم شدن به پوست وارد میشود. این نوع از عارضه تنها زمانی صورت می گیرد که تزریق به خوبی انجام نشود. در اینگونه از مواقع بیمار حتما باید به پزشک مراجعه کند.

عفونت در محل تزریق

چنین اتفاقی زمانی رخ میدهد که پزشک و یا فردی که کار تزریق را انجام میدهد به خوبی پوست محل تزریق را تمیز و استریل نکرده باشد. زیرا در این صورت میکروب های موجود بر روی پوست به واسطه سوزن تزریق به داخل پوست نفوذ می کنند و باعث عفونت در ناحیه تزریق میشنود. بنابراین توجه به تمیزی پوست قبل از انجام تزریق از اهمیت بالایی برخوردار است.

قرمزی پوست

بعد از تزریق ژل به صورت پوست صورت با تورم و قرمزی مواجه می شود. چنین عارضه ای کاملا طبیعی می باشد و معمولا بعد از یک الی دو روز به صورت خودکار از بین می رود. بنابراین اگر بعداز تزریق با چنین موردی مواجه شدید نیاز نیست نگران باشید چون امری کاملا طبیعی در رابطه با این نوع از تزریق می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل برای چاقی صورت

مراقبت های بعد از تزریق ژل برای چاقی صورت

تنها در صورتی می توانید یک نتیجه خوب از تزریق ژل برای چاقی صورت به دست آورید که مراقبت های بعد از تزریق را به خوبی بشناسید و آنها را رعایت کنید. برای آشنایی شما ما آنها را در اینجا بیان کردیم تا بتوانید با رعایت شان به نتیجه دلخواه خود برسید.

  • اگر به صورت حرفه ای ورزش می کنید و یا عادت به روزانه ورزش کردن دارید بهتر است حداقل تا ۲۴ساعت از رفتن به باشگاه و ورزش کردن اجتناب کنید. زیرا با ورزش کردن بدن شما تعریق میکند و باعث می شود میزان کبودی و قرمزی پوست صورت تان افزایش یابد.
  • از انجام کار هایی مانند ماساژ دادن صورت خود به صورت جدی خود داری کنید. زیرا انجام چنین کار هایی باعث افزایش سرعت گردش خون در صورت شما می شوند و همین امر موجب میشود میزان تورم صورتتان به صورت چشمگیری افزایش یابد.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق بهتر است در فضاهایی که شما را در معرض نور مستقیم خورشید قرار می دهند قرار نگیرید. زیرا نور خورشید و گرما برای افرادی که چنین تزریقی را انجام میدهند مشکلاتی را به وجود می آورند.
  • به مدت دو هفته در مکان های گرمی مانند: سونا، جکوزی و حمام های گرم قرار نگیرید. زیرا این کار باعث می شود شما نتوانید نتیجه دلخواه را از این تزریق به دست آورید.
  • همچنین به افراد سیگاری توصیه می شود تا حداقل سه روز بعد از تزریق ژل به صورت سیگار نکشند.




:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: